Saturday, December 27, 2008

Berambus Juga Blog Adibah Ahmad!!!

Salam buat semua pembaca blog sekalian. Alhamdulillah, akhirnya saya dapati bahawa laman blog Adibah Ahmad yang menghina Nabi Muhammad S.A.W telah dikeluarkan. Ini mungkin kerja bersepadu antara kita yang mengutuk keras tindakan penulis blog yang sungguh tidak bertanggungjawab dan amat kurang ajar.

Saya berharap agar semua penulis blog Islam tak kira sama ada daripada UMNO ataupun PAS bersatu padu menentang mana-mana anasir jahat yang cuba menjahanamkan agama kita iaitu agama Islam.

Insya-Allah agama Islam akan kekal hingga ke akhir zaman...

2 comments:

Anonymous said...

Mungkin apa yg sy nak bagitahu ni tak ada kaitan dgn tajuk ni,tapi marilah kita luangkan sedikit dgn melihat seketika apa sebenarnya yg berlaku terhadap saudara seagama kita yg di zalimi tanpa siapa pun memberikan pembelaan..SEMOGA KITA AKN DI SELAMATKAN DRP BERSEKONGKOL DGN GOLONGAN MANUSIA YG BERKUASA TETAPI MELAKUKAN KEZALIMAN TERHADAP GOLONGAN MANUSIA YG TAK BERUPAYA..

Sila ke MAHAGURU58 (mahaguru58 blogspot)Saksikanlah video ni sehingga tamat..

Pemuda Malaysia said...

terima kasih atas info dari bro..

saya akan luangkan masa untuk mengunjungi laman blog mahaguru58. saya pernah terlibat dalam satu diskusi bersama blogger2 terkenal seperti rocky bru dan juga mahaguru58(zainol abidin).

mahaguru58 juga saya salute kerana lontaran idea yang bernas.

terima kasih sekali lagi..