Tuesday, September 16, 2008

Dulu Cakap Lain..Sekarang Cakap Lain..


Diambil daripada blog Tulip Desa.

Bukan ke Pakatan Rapuh pernah mengucapkan ayat-ayat di atas kepada Ahli Parlimen BN satu masa dahulu? Kini, mengapa Ahli Parlimen BN begitu laris sekali? Inilah sifat sebenar Pakatan Rapuh yang mempunyai maksud tersirat dan agenda peribadi si Anwar Al-Juburi.

Tidakkah Ahli Parlimen BN yang ada keinginan melompat parti merasa segan dengan pengundi yang memberikan undi kepada mereka atas tiket BN? Anda sebagai Ahli Parlimen dari kem BN ingin bersama orang-orang yang pernah mencaci dan mengutuk anda satu masa dahulu. Anwar Al-Juburi dan Pakatan Rapuhnya hanya ingin mencapai hasrat peribadi menjadi PM dengan bantuan Ahli Parlimen daripada BN dan selepas itu, Malaysia akan terjerumus ke lembah paling tragis dan menyedihkan kerana "kerajaan baru" pimpinan Anwar Al-Juburi akan melelong Malaysia kepada negara Amerika dan Yahudi!!!

9 comments:

Anonymous said...

2 x 5 je ngan umno perak yang tehegeh-hegeh mintak adun pas join diaorg

Pemuda Malaysia said...

terima kasih atas komen saudara anonymous..

UMNO Perak tak sama dengan PKR atau Pakatan Rapuh kerana tak der pun terhegeh-hegeh atau terkejar-kejar YB Pas Perak. Bukan macam Pakatan Rapuh yang sanggup hantar balaci ke Taiwan demi memujuk dan mengajak YB BN lompat parti.

Aper citer brader???

Anonymous said...

apa tak sama nya...hujungnnya sama jugakkan...nak main lompat2...bukan begitu Banyak Ngomel (BN) Brader Ngok (BN) Boleh Nyuntut (BN) Banyak Nafi (BN)...!!

Pemuda Malaysia said...

saudara anonymous,

Rasanya Banyak Ngomel, Brader Ngok, Boleh Nyuntut dan Banyak Nafi kena pada Anwar Al-Juburi lah..

Anwar Banyak Ngomel nak tubuh kerajaan tapi tak dapat, Anwar Brader Ngok sebab tak faham-faham pasal kerajaan yang ada sekarang adalah sah dan mendapat sokongan rakyat, Anwar Boleh Nyuntut kerana perkara ini dah jadi kes mahkamah, Anwar Banyak Nafi konon dia bukan peliwat..hehehe...

tentang lompat parti, hujungnya sama namun BN lebih bermaruah dan bermoral tak kejar pun YB pembangkang..Bagi BN kalo YB pembangkang tak nak BN tak paksa..

Bukan macam Anwar Al-Juburi yang semakin gila meroyang nak jadi PM sampai hantar balaci dan pemujuk hina ke Taiwan..hahaha...

Anonymous said...

dah tak larat nak lawan...guna ISA ! Bodoh tak bermaruah....

Anonymous said...

hihi hi....suka la tu..!!

Pemuda Malaysia said...

saya memang suka setelah melihat rakyat yang menyokong Pakatan Rakyat dan Anwar Al-Juburi ditipu hidup2 tentang 16 september..hahaha...

kesian rakyat termasuklah awak yang bodoh ditipu...

ISA adalah AKTA..buat ape nak lawan guna ISA..Kalau guna pun tak salah kerana ia adalah akta yang sah di sisi perlembagaan...

Anonymous said...

Penyokong Anwar ni spt orang yang buta dan tuli..., dia main hentam je, tiada fakta

Anonymous said...

ye laaa..ntah ape2 penyokong anwar ni. mcm2 kata buruk psl Pak Lah. Sian dia.. dah la yatim piatu.. huhuhu.. dapat plak menantu hantu.. sian Pak Lah.. selalu dipermainkan.. peace!!