Monday, August 18, 2008

Nama Baru PKR (PARTI KUAT RABA)

sumber:http://masterdedah.blogspot.com

Gambar di atas membuktikan betapa rakusnya penyokong-penyokong PKR melakukan perkara yang menjijikkan dengan meraba Puteri UMNO yang hadir di hari penamaan calon.

Jadi, elok kita tukar nama PKR dengan Parti Kuat Raba di atas kelakuan yang sungguh menjijikkan itu. Semoga penyokong Barisan Nasional tidak berkelakuan seperti penyokong Parti Kuat Raba.

10 comments:

Anonymous said...

koyakkan sendiri kut

Pemuda Malaysia said...

terima kasih atas komen anonymous..

terpulang kepada saudara untuk menilai sama ada gambar yang menunjukkan baju puteri UMNO dikoyakkan oleh Parti Kuat Raba (PKR) atau koyak sendiri.

Namun, sukar untuk mengatakan bahawa baju puteri UMNO koyak sendiri.

Macam mana kalau perkara sebegini terjadi kepada mak atau kakak ataupun adik perempuan saudara???

lagi satu saya nak ingatkan saudara,komen dengan menggunakan nama samaran yang sesuai atau nama sebenar(kalau berani)..

terima kasih..

Anonymous said...

bila lak puteri umno tu nak bersumpah di masjid cam sepol buat tu

Pemuda Malaysia said...

saudara anonymous,

terima kasih atas komen saudara. Puteri UMNO tak perlu bersumpah untuk perkara yang dilakukan oleh penyokong Parti Kuat Raba kerana polis sudah mengecam suspek dan kini dalam proses menahan suspek.

dalam kes liwat anwar (BABI), saiful kene bersumpah dia diliwat kerana adalah mustahil untuk mengemukakan 4 orang saksi. kalau saya berada di tempat kejadian, sebelum liwat itu lebih panjang saya akan menyepak bontot BABI kerana saya tak sanggup melihat perkara sebegitu dan tak perlu memanggil 4 saksi bagi perkara yang mengaibkan itu.

tapi tak tahulah kalau saudara mungkin akan panggil lagi 3 saksi dahulu ataupun saudara join sekali meliwat saiful..

terima kasih..

Anonymous said...

ish..ish.. susah nak percayalah org tua umur 61 tahun liwat pemuda umur 23 tahun. Si sepol tu tak melawan ke...kuat sgt ke kedrat org tua tu atau si sepol tu memang merelakan

Pemuda Malaysia said...

terima kasih kepada saudara anonymous kerana sudi melayari blog saya.

sama ada nak percaya atau tidak kita tunggu sahaja Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) bersumpah.

Selagi BABI tidak bersumpah, selagi itulah rakyat Malaysia yang waras akal pemikirannya tidak akan percaya kepada BABI.

Jika saudara dituduh sedemikian, adakah saudara akan berdiam diri dan tidak bersumpah? saudara tak malu ke dengan tuduhan tersebut?

saya rasa jika saudara mesti akan segera bersumpah kecualilah saudara melakukan perkara keji itu...

Anonymous said...

yang kau sibuk-sibuk sangat DSAI tu bersumpah ke tidak tu apahal. Kau tu marah sangat kat DSAI pasai apa, kau pun kena liwat jugak ke..

Pemuda Malaysia said...

saudara anonymous,

terima kasih atas komen saudara. ini bukan pasal sibuk2. kalo bole saya malas nak cerita tentang Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI).

Namun disebabkan ingin menyedarkan rakyat yang terpengaruh dengan BABI macam saudara, saya akan cuba sedaya upaya.

saya tak pernah kena liwat ataupun meliwat. cuma saya sedih dengan sesetengah pemimpin pembangkang yang sanggup bertopengkan agama demi agenda politik.

BABI perlu bersumpah, jika BABI tidak bersumpah, itu tandanya BABI buat perkara itu.

takkan saudara tak boleh fikir sedemikian? Ke saudara merestui tindakan BABI meliwat?

Fikirkan saudara anonymous...

paloi bin mulau said...

kita tunggu je la sapa yg meraba awek tu..cerita begini bukan baru pun.

paloi bin mulau said...

alang2 saudara citer pasal liwat...nape sepol tak sepak je nuar waktu mau kena taji dulu?

takkan kuat sgt nuar tu...kalau nuar bersumpah...kita nak pilih sapa betoi? jadi teman rasa ok le nuar tak sumpah..org ameno mcm miker boleh terus percaya dgn sepol tu.

kalau nuar sumpah miker pulak konfius...sapa cakap benar sepol ke nuar?