Wednesday, February 18, 2009

ZURAIDA KAMARUDDIN BODOH???

Ketua Wanita PKR adalah antara golongan wanita Islam dalam PKR yang boleh dikategorikan sebagai bodoh dan dungu. Ini kerana sebagai wanita muslim, beliau tanpa segan silu mempertahankan si Elizabeth Wong yang jelas telah melakukan maksiat.

Zuraida Kamaruddin juga sepatutnya berfikir panjang sebelum tampil dalam sidang media isu gambar bogel Elizabeth Wong kerana dengan penampilan beliau yang bertudung labuh dan sebagai seorang muslimat, beliau harus memikirkan implikasi yang bakal ditanggung apabila mempertahankan wanita Cina itu.

Tidakkah Zuraida Kamaruddin sedar bahawa beliau cuba mempertahankan seorang individu yang jelas telah bersekedudukan dengan seorang lelaki dan menurut wanita Cina yang tidak bermaruah itu, bekas teman lelaki beliau beragama Islam. Apabila perkara ini berlaku, Zuraida Kamaruddin harus akur bahawa ia adalah satu jenayah syariah dan bekas teman lelaki Elizabeth wajib dikenakan tindakan undang-undang.

Dengan isu ini, semakin jelas bahawa Ketua Wanita PKR ini sanggup mengenepikan prinsip beliau sebagai seorang yang beragama Islam dan membela si kafir yang jelas telah menonjolkan kerendahan moral beliau walaupun bukan beragama Islam.

Jadi, layak rasanya Ahli Parlimen Ampang ini digelar si Bodoh???

3 comments:

Anonymous said...

LA....SAPA LAK KATA ZURAINA NI BAGUSSS...DIA NI MEMANG BODOHHH...TAHAP MAKSIMA...

PEMBELA PELAKU MAKSIAT SECARA TOTAL.....JANGAN DIA PUN SAMA GAK MACAM ELI DAH LAAAAAAAAA....MANA TAU BERSELINDUNG BALIK TUDUNG LABUH TUUUU

Pemuda Malaysia said...

saya sokong kata-kata anonymous..

zuraida sekarang dah tak pandang halal atau haram.

nie namanya betina gila kuasa...

Anonymous said...

is this what uum had thought you? so sad....my pity to both your parents for bringin this poor soul to this world....poor language...poor mentallity...poor perception...poor ideology...everything poor lah...