Thursday, May 7, 2009

JANGAN SAMPAI AKU JUMPA KORANG!!!

Amaran kepada peragut yang membaca blog aku!!!

Aku nak bagitahu dengan korang yang menjadikan kerjaya peragut sebagai jalan mudah mendapatkan wang. Jangan sampai aku terserempak dengan korang ketika sedang meragut mangsa. Aku akan pastikan korang yang menjadi peragut akan dikuburkan oleh tangan aku sendiri. Biarlah lepas tue polis nak tangkap aku atas tuduhan membunuh tanpa niat atau apa-apa 'charge', aku tak takut langsung. Yang penting, jangan sampai aku jumpa korang ketika meragut. Aku akan kejar dengan apa cara sekalipun dan bila dapat je korang, aku akan pastikan korang alami nasib yang sama macam 3 kes sebelum ini.

Korang memang "SHIT"!!!

Takder hati perut langsung kan. Meragut sehingga menyebabkan kematian kepada seorang nenek tua yang tak berdaya dan menyebabkan dua ibu yang mengandung menemui ajal akibat perbuatan korang. Aku "SUMPAH" jika perkara ini berlaku depan mata aku, jangan harap korang boleh terlepas dengan senang. Aku janji, kalo korang tak koma mesti mati. Jadi dua pilihan sahaja yang aku dapat beri kepada peragut-peragut yang membaca blog aku ini.

Peragut macam korang tak boleh dibiarkan hidup di muka bumi ini kerana hanya menambah kesengsaraan insan lain yang tak berdosa. Kenapa ragut kaum HAWA sahaja!!! Kalo korang benar-benar jantan dan ada "anu", aku cabar korang ragut aku!!! Kita tengok sapa yang MATI!!!

3 comments:

Anonymous said...

wah.... ganazzz la bro.

Pemuda Malaysia said...

bukan setakat ganas, aku memang dah hilang sabar dengan golongan peragut nie...

Anonymous said...

peragut kechilan entah2 dapat singgit jer...yang meragut bejuta2 wat lembu kenyang jer....apapun mat-mat rempit dan peragut nie perlu diadakan kem kematang aklak...mereka ditahan ditarbiah...melakukan kerja2 awam seperti memungut sampah dan memcuci tandas..baju kaler biru puteh...amacam cantek....