Friday, May 8, 2009

Kurang Ajar Punya DAP!!!


Beginilah rupa kurang ajar dan biadapnya ADUN DAP apabila tidak mahu mengakui bahawa kerajaan Pakatan Rakyat di Perak telah kehilangan sokongan majoriti. Si Nizar yang gila kuasa juga sama je perangai macam ADUN pembangkang yang lain. Bodoh punye Pakatan Rakyat.
Insiden ini hanya memalukan negara di mata dunia dan amat menghina institusi Kesultanan Perak. Adakah rakyat Perak yang masih menyokong Perosak Rakyat tidak sedar dengan kelakuan samseng ADUN pembangkang yang menjadi pilihan mereka semasa PRU-12 yang lalu...

6 comments:

masco said...

agak-agak kau la ape yang raja muda perak sound kat nizar dan ngeh tu, aku tengok sampai berubah muka anjing dua ekor tu..?

D'Rimba said...

Tiada komen huhuhu....Mari sama-sama kita renungkan dan kembalikan sepenuhnya tabah air ini ke acuan tersendiri berteraskan Islam sejati bukan barat sana sini seperti sekarang ini......

Anonymous said...

sila layari www.myvemma.com/ezymoney

Pemuda Malaysia said...

ko nak tahu ayat2 yang kuar dari mulut Raja Muda Perak masco?

ayat dia lebih kurang macam nie...
"wei, si nizar n ngeh, boleh tak korang suruh budak-budak ko duduk diam2? korang ingat dewan DUN ni hutan ke? macam monyet la budak2 ko nizar? dah, pegi bagi monyet-monyet ko arahan suruh senyap, kalo tak beta tak bagi pisang nanti!!!"

itulah ayat yang keluar dari mulut Raja Muda Perak kepada nizar n ngeh...hehehe

Pemuda Malaysia said...

D'rimba, thanks atas komen anda..
Kerajaan Malaysia sejak dulu lagi menjalankan pentadbiran berteraskan agama Islam..

Cuma si Karpal Singh yang cacat je tak nak mengakui bahawa negara Malaysia adalah negara Islam...

masco said...

parti Komunis DAP