Thursday, March 27, 2008

Berita Baik..

Jawatan Presiden, Timbalan Presiden UMNO boleh dicabar.

27/03/2008 7:50pm

KUALA LUMPUR 27 Mac - Majlis Tertinggi (MT) UMNO hari ini memutuskan semua jawatan termasuk Presiden dan Timbalan Presiden boleh dicabar dalam pemilihan parti yang akan datang jika ada pencalonan. Presiden UMNO, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi malah berkata, beliau sendiri sedia untuk dicabar. - Utusan.

Berdasarkan berita terkini yang baru diterima di atas, dijangka akan berlaku perebutan kerusi Presiden UMNO yang kini disandang oleh Pak Lah. Semoga calon-calon yang ingin mencabar Pak Lah dapat bersaing secara sihat dan berintegriti. Dengan pengumuman yang dibuat oleh Pak Lah ini diharap dapat memberi jawapan kepada semua ahli UMNO di seluruh Malaysia.

MT UMNO terima Ahmad Said.

27/03/2008 7:36pm

KUALA LUMPUR 27 Mac – Majlis Tertinggi (MT) UMNO hari ini memutuskan menerima pelantikan Ahli Dewan Undangan Negeri Kijal, Datuk Ahmad Said sebagai Menteri Besar Terengganu yang baru. - Utusan.

Sebagai umat Islam, kita kena percaya kepada qada dan qadar kerana segala yang terjadi ada hikmahnya. Buat Datuk Seri Idris Jusoh, sabar serta redha adalah perkara terbaik dan buat Datuk Ahmad Said terimalah jawatan MB dengan penuh rasa syukur dan tanggungjawab untuk menyambung kesinambungan kemakmuran serta kemajuan yang dibawa oleh Datuk Seri Idris. Saya juga ingin berpesan kepada Hadi Awang, jangan cuba menangguk ikan di air yang keruh dan cuba bermuka-muka dengan rakyat Terengganu. Saya pasti disebalik keputusan pucuk pimpinan UMNO terhadap isu MB, Hadi Awang akan meradang kerana melihat UMNO Pusat dan UMNO Terengganu kembali bersatu.

2 comments:

Hasbullah Pit said...

Update lah lagi...

Anonymous said...

hebat tul kwn aku skunk...