Friday, April 3, 2009

Tahniah Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak

Hari ini, Malaysia akan menempa satu lagi sejarah baru. Pukul 10.00 pagi ini, kita akan menerima seorang lagi Perdana Menteri yang baru. Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak secara rasmi akan menerima watikah pelantikan sebagai Perdana Menteri yang keenam bagi menggantikan Datuk Seri Abdullah bin Hj Ahmad Badawi yang melepaskan jawatan beliau semalam.

Tahniah buat Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak. Saya yang berbangga menjadi rakyat Malaysia dan berasa amat bertuah kerana Malaysia ditadbir oleh Barisan Nasional. Semoga dengan pelantikan ini akan menjadikan Malaysia lebih Cemerlang, Gemilang dan Terbilang.

Tidak lupa juga kepada Pak Lah yang banyak melakukan perubahan terutama dalam isu kritikal seperti rasuah dan isu kehakiman. Penubuhan dua Suruhanjaya membuktikan ketelusan dari Pak Lah untuk memastikan Malaysia lebih berintegriti di mata dunia. Terima kasih tidak terhingga saya ucapkan kepada Pak Lah atas jasa beliau memimpin negara ini.

Perjalanan masih jauh. Banyak lagi rintangan dan cabaran yang perlu dihadapi oleh kerajaan Barisan Nasional pimpinan Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak terutama menghadapi tohmahan dan cercaan para pemimpin Pakatan Rakyat. Namun, saya yakin dengan kewibawaan dan pengalaman yang ada dalam diri Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak akan membantu Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak menjalankan amanah yang diberikan oleh rakyat Malaysia.

Selamat Maju Jaya untuk kerajaan Barisan Nasional!!!

2 comments:

Anonymous said...

setuju..
nampaknya tun mahathir nak turun padang dah skrg untuk pilihanraya ni. semoga berbaloi pengorbanan tun.
saya akn terus menyokong umno..

Anonymous said...

selamatkanlah kerajaan barisan nasional yang hampir pupus di bumi malaysia ini