Thursday, August 28, 2008

Respon Yang Menggalakkan

Terima kasih kepada pengunjung yang melawat laman blog saya dan meninggalkan komen untuk dijadikan panduan saya menulis artikel pada masa akan datang.

Saya cuba mengulas setiap komen yang diberikan. Cuma apa yang sukar di sini ialah, kebanyakan komen menggunakan nama anonymous. Saya tak pasti anonymous nie orang yang sama atau individu yang berbeza. Yang pasti insan yang memberi komen menggunakan anonymous adalah seorang yang bacul di mana mungkin "anu" yang ada pada mereka yang menggunakan nama anonymous nie sudah berulat dan tidak boleh digunakan lagi. Jadi lebih baik potong dan campakkan kepada anjing untuk diratah.

Kepada yang menggunakan nama samaran, terima kasih saya ucapkan kerana anda memudahkan saya membalas setiap komen yang ditinggalkan.

Sekian, terima kasih.

No comments: