Sunday, August 17, 2008

Gambar Sekitar Penamaan Calon Pilihanraya Kecil P.044 Permatang Pauh

Monyet-monyet PKR yang kehausan air dan lapar akibat tidak diberi makan buah pisang oleh Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI).

Monyet-monyet PKR meminta Wanita Malaysia membelikan buah pisang dengan memberikan duit kepada Wanita Malaysia.

Apabila permintaan monyet-monyet PKR untuk membeli buah pisang tidak dilayan oleh Wanita Malaysia, mereka telah mengamuk dengan membelasah jurugambar yang telah merakam aksi mereka.

Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) bersama bini dia yang tak kenang budi Pak Lah semasa BABI dalam kandang (penjara) dan Lim Kit Siang (Apek Tua Yg Paling Bising Di Dewan Rakyat) kelihatan gembira dan suka melihat kerenah dan gelagat monyet-monyet PKR membelasah jurugambar.

Calon BN dan bakal Ahli Parlimen Permatang Pauh yang baru Dato Arif Shah Omar Shah bersama calon PKR, Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) dan seorang lagi calon parti serpihan PAS, Hanafi Mamat. Insya-Allah BN akan menakluki Permatang Pauh.

9 comments:

Anonymous said...

yeah! its much better,

Anonymous said...

what happened to the other one?

Anonymous said...

Thanks to the blog owner. What a blog! nice idea.

sumandak bayu said...

Cantik benar gabar-gambar yang hang dapat. TAHNIAH lah hang dah bukakan mata pengund-pengundi di PERMATANG PAUH harp-harap dapat membuatkan mereka terpikir masa 26 Ogos 2008

Pewaris Melayu said...

lantang sekali penulisan saudara!
tahniah!

Anonymous said...

Kalau ada satu golongan umat Islam atau satu kaum di kalangan umat Islam kecemerlangan akhlak mereka makin meningkat, makin lama makin terserlah, makin lama makin indah, tanda kaum itu jangka panjang akan menguasai dunia, tapi kalau umat Islam itu kemajuan dan pembangunannya bertambah pesat tapi akhlak makin menurun,gejala masyarakat makin bejat tanda bangsa itu hendak hancur atau rosak.

Pemuda Malaysia said...

terima kasih kepada semua pengunjung yang memberi komen positif di atas posting saya kali ini.

saya akan cuba menulis artikel yang benar dan boleh disahkan kebenarannya.

terima kasih..

Anonymous said...

tak reti nak bezakan manusia ngan monyet

Pemuda Malaysia said...

saudara anonymous,

terima kasih atas komen saudara. saya tahu membezakan antara manusia dengan monyet. namun apabila melihat penyokong Parti Kuat Raba memanjat pagar dan pokok, jelas saya melihat seperti monyet yang kelaparan kerana tidak diberi makan oleh penjaga.

terima kasih kerana melayari blog saya.