Sunday, August 17, 2008

Keluarga Anwar Sedih Juga?

Gambar disebelah menunjukkan betapa bini Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) yang hanya mampu tersenyum tawar manakala anak BABI tidak mampu lagi tersenyum mengenangkan bapa beliau tidak mahu bersumpah untuk menafikan perbuatan BABI meliwat bekas pembantu peribadi beliau, Saiful Bukhari. Manakala wajah mereka yang lain di dalam gambar di sebelah masih mampu tersenyum kerana mereka merasakan kes liwat BABI bukan masalah mereka dan mereka berasa puas dapat menjadikan BABI sebagai kuda tunggangan untuk memporak-perandakan kaum Melayu.

Buka hati dan minda wahai pengundi di Permatang Pauh. Jadikan sejarah kaum Nabi Luth sebagai pengajaran dan insaf serta sedarlah masyarakat Permatang Pauh sebelum Permatang Pauh menjadi padang jarak, padang tekukur akibat diangkat BABI sebagai pemimpin di Permatang Pauh.

4 comments:

Anonymous said...

senyuman ceria PM ke-6

Pemuda Malaysia said...

saudara anonymous,

terima kasih atas komen saudara. memang itu adalah senyuman ceria PM ke-6. PM yang bakal manjadikan Malaysia sebuah negara yang bakal tergadai di tangan kuasa penjajah seperti AS dan Israel.

Saya berharap rakyat Permatang Pauh tidak memperjudikan nasib mereka di tangan Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI).

Terus-terang saya katakan di sini bahawa saya rela Hj. Hadi jadi PM daripada BABI kerana Hj. Hadi bebas daripada pengaruh AS dan Yahudi manakala tidak bagi BABI yang rapat dengan AS dan Yahudi.

Jika saudara berada di Permatang Pauh, saudara akan lihat siapa yang sebenarnya guna duit dalam kuantiti yang banyak, Parti Kuat Raba atau Barisan Nasional.

PKR melalui BABI telah dibantu oleh AS dan Yahudi dari segi bantuan kewangan.

Manakala desas-desus BN melalui sesetengah pemimpin yang pada mulanya tidak mahu bertanding atas sebab tidak mahu membazir, mengambil keputusan untuk bertanding sebab ingin membela rakyat Parmatang Pauh yang inginkan BN mengambil alih penguasaan Parti Kuat Raba.

Fikir dahulu sebelum mengundi PKR..

Anonymous said...

Pada mulanya BN tidak mahu bertanding bukan sebab tidak mahu membazir tapi tidak yakin boleh menang tapi akhirnya bertanding juga sebab tidak mahu dikatakan sebagai pengecut. Dapat kurangkan majoriti pun jadilah , boleh dijadikan modal bahwa pengaruh DSAI semakin berkurangan, tak gitu ke wahai pemuda malaysia?

Pemuda Malaysia said...

terima kasih atas komen saudara anonymous.

terpulang pada pendirian masing-masing tentang BN ingin bertanding atau tidak di permatang pauh.

Insya Allah BN akan menang dan jika BN tewas sekalipun, itu adalah qada dan qadar dari Allah. kita sebagai umat Islam kene menerima prinsip rukun Iman yg keenam itu.

Bukan macam Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) yang masih tidak dapat menerima hakikat bahawa BABI langsung tidak layak menjadi Perdana Menteri kerana moral yang rendah.

terima kasih.