Monday, July 7, 2008

JEMPUT ARTIS TUNJUK "BONTOT"...???



Gambar di atas menunjukkan seorang artis underground yang melakukan persembahan di Stadium Kelana Jaya sempena perhimpunan membantah kenaikan harga minyak oleh kerajaan Malaysia. Kenapa jemput artis yang suka tunjuk "bontot"??? macam ada something wrong jer...

Saya berpendapat artis ini dijemput kerana Ketua Penasihat PKR sendiri sekarang sedang disiasat kerana "meliwat". Jadi, faham-faham sendiri je lah yer..

Betul tak pendapat saya???

4 comments:

Anonymous said...

bosan betul la blog ni............................................................................................................................................................................................................

Pemuda Malaysia said...

terima kasih atas komen saudara anonymous mengenai kebosanan saudara apabila melayari blog saya.

saya akan cuba 'update' berita serta artikel terkini bagi memuaskan hati semua pembaca.

namun, saya minta maaf jika masih tidak dapat memenuhi kehendak pembaca lebih-lebih lagi saudara kerana manusia memang mempunyai kehendak yang berbeza-beza.

apapun, terima kasih sekali lagi kerana pernah melayari blog saya..

wassalam...

Anonymous said...

pembangkang memang slalu carik pasal.. x bersyukur lgsung dengan ap yang ade..

Pemuda Malaysia said...

terima kasih atas komen saudara anonymous..

saya bersetuju dengan pendapat saudara..dengan mengadakan perhimpunan haram, ia telah menyusahkan rakyat kerana pihak polis terpaksa melakukan "road block" untuk memastikan keamanan negara berkekalan..