Wednesday, December 3, 2008

Out Station..

Ermm..esok aku kene out-station ke negeri Pantai Timur. Nampaknya tak dapat la aku nak update blog kesayanganku ini. Walau bagaimanapun, aku akn cuba mengintai-ngintai masa yang terluang untuk aku menulis di dalam blog.

Malam nie pula aku akan release tension dengan bermain futsal bersama rakan-rakan di Sport Planet, Ampang. Malam esok sepatutnya aku bermain badminton bersama rakan sekerja di Dewan Komuniti, Pantai Hill Park, Bangsar. Tetapi, disebabkan terpaksa terbang ke Pantai Timur, aku tak dapat nak join main bersama. Apakan daya, kerja lebih utama kerana kerja lah yang dapat menampung kehidupan ku di bandaraya ini. Tanpa kerja, aku tidak akan dapat survive di dalam kota raya yang penuh mencabar ini.

Kepada pembaca dan pengunjung blog Pemuda Malaysia, doakan aku selamat pergi dan selamat kembali...amin...

No comments: