Friday, February 6, 2009

Perak Maju Jaya di Bawah Pentadbiran Kerajaan BN


Saya bersimpati (walaupun suka sangat Kerajaan Pakatan Rakyat tersungkur di Perak), hehehe...

Apapun, kita kena redha dengan setiap apa yang terjadi. Buat bekas MB Perak, Nizar Jamaludin lepaskanlah jawatan anda kerana perintah yang datang adalah daripada Sultan sendiri. Baginda lebih arif mengenai aspek perundangan kerana Baginda adalah bekas Ketua Hakim Negara jika dibandingkan dengan anda yang hanya seorang jurutera sahaja.

Selamat bertugas buat MB Perak yang baru, Datuk Dr. Zambry Abdul Kadir (gambar). Saya yakin dengan pengalaman yang ada, Datuk Dr. Zambry akan memacu Perak ke arah kemajuan yang lebih cemerlang, gemilang dan terbilang. Kini adalah masanya kerajaan baru Perak menumpukan ke arah pengembangan ekonomi dan pembangunan rakyat. Bukan seperti Pakatan Rakyat yang tidak habis-habis berpolitik dan akhirnya hanya akan membuatkan kebajikan rakyat Perak terabai.

Syabas kepada Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak kerana berjaya mendapat sokongan daripada ADUN pembangkang di Perak yang kini menjadi ADUN Bebas seterusnya menyokong kepimpinan kerajaan Barisan Nasional di Perak.

Saya doakan Perak lebih maju jaya di bawah pentadbiran kerajaan Barisan Nasional...amin...

1 comment:

Anonymous said...

lain kali bila dah dapat kuasa tu kerja betul-betul, jangan salah guna kuasa!